brendastolwijk.reismee.nl

243 dagen geleden vertrokken, nog 68 te gaan

Het is alweer een maand geleden dat ik me laatste blog schreef. De tijd gaat hard, nog twee maanden tot ik mama, papa en Gerard weer zie. Inmiddels heb ik weer leuke dingen gedaan.

Ik ben met de Ayusa groep naar de Governor's building geweest en daar met de governor van Georgia (Nathan Diel) op de foto geweest. Daarna zijn we gaan lunchen bij The Varisty. Sommige moesten helaas al weg maar ik en een ander meisje gingen nog naar het CNN Center om daar een rondleiding te krijgen. Was erg interessant en heel gezellig. De regioleidster brengt me thuis en stopt even om te stemmen voor wie ze als presidentskandidaat wil.

De volgende dag, woensdag 2 maart, vertrok ik naar Californië. Ik verbleef daar samen met Yvonne's moeder bij Yvonne's broer en zijn vrouw. We hebben wat rondgereden en wat sightseeing gedaan. Ik heb het hollywood sign gezien, walk of fame, Beverley hills, Venice beach, Ventura, Carpinteria en nog wat andere dingen. Zondag gingen we weer terug. Een kort maar erg leuk reisje. Veel van de erg mooie omgeving gezien. Leuk om de andere kant van de VS te zien. Heel erg lief van Yvonne's broer dat ik ze me uitnodigden. Heel gaaf dat die kans kreeg.

Zaterdag 12 maart had ik een sleepover met de meiden van de Ayusa groep. Drie komen uit Japan en eentje uit Korea dus als ik het over hun heb zeg ik altijd the Asian girls haha. We gingen bowlen en pizza eten. De pizza is zo groot dat één pizzapunt zo groot is als twee handen. De volgende ochtend gaat we voor een wandeling naar Kennesaw mountain. Het was heel erg leuk en gezellig met ze allen.

Yvonne is ook nog jarig geweest en had een feestje. Ik gaf haar een sjaal en heb gezellig gekletst met een buurmeisje op het feestje.

Afgelopen donderdag zijn we naar Cirque du Soleil geweest. De show heet Kurios en was echt super gaaf. Heel erg indrukkend wat ze allemaal deden. Zat echt met me mond open van bewondering.

En zaterdag voor een nachtje naar de Ranch geweest. Zaterdag winkeltjes in Dahlonega bekeken en zondag gebruncht bij Yahoola creek grill. Ook nog even geskypt met heel de familie.

Ondertussen ben ik ook druk bezig geweest met allerlei dingen regelen voor de HvA en Rotterdam Hogeschool. Voor de HvA heb ik een test gedaan waarvan ik in de derde week van april de uitslag krijg. Voor Rotterdam moest ik vragen over mezelf beantwoorden en een motivatiebrief schrijven. En 10 mei zal ik een study programme check hebben via Skype. Het is al om5:15amerikaanse tijd maar ik mag die dag van Yvonne wel lekker thuis blijven

Laughing

Nog een weekje school en dan heb ik lekker vakantie. Nou dit was het wel geloof ik.

Groetjes Brenda

Reacties

Reacties

Miranda

Hoi Brenda,
Weer erg leuk wat van je te lezen
Het houd maar niet op hé die dingen die jij allemaal doet en ziet
Gaaf hoor!
Was ook ontzettend leuk om je even via skype te zien gisteren tijdens de paasbrunch bij jou ouders en voor jou denk ook leuk dat je de hele familie even zag
Wat fijn dat je volgende week lekker vakantie hebt en dan ga je vast wel weer wat leuks doen of gewoon lekker relaxen
Nou geniet ervan en groetjes van ons allemaal xxx

Brenda

Ik vond het ook leuk om iedereen even te zien. In vakantie gaan we misschien naar de Ranch en anders wordt het gewoon lekker relaxen thuis.
Heel erg bedankt, groetjes terug :)

peter en carla

hoi Brenda weer een leuk verhaal en leuk dat je zoveel te gezien hen want walk of fame beverly hills lijk mij allemaal heel mooi en indrukwekkend.
we vonden het leuk jou weer eens te zien, je zag er goed uit groetjes en geniet er nog van . Ome peter en Carla

Brenda

Hee,
Bedankt voor jullie reactie.
Dat was het zeker.
Ik vond het ook leuk. Dankjulliewel. Ik ga er zeker nog van genieten. Groetjes Brenda

Kim

Heeeheee,
Echt super leuk wat je allemaal hebt gedaan en zeker Californië klinkt super leuk!
Ik zit al weer te wachten op het volgende verhaal ????
Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active