brendastolwijk.reismee.nl

Januari

Hee!

De eerste maand van 2016 is alweer voorbij! Nog 4 hele maanden en 2 dagen en dan ben ik weer in Nederland.

Me nieuwe vakken zijn erg leuk. Bij forensic science hebben we naar haar en stof gekeken onder de microscoop. Nu zijn we bezig met vingerafdrukken. We hebben ook van dat poeder gebruikt om onze vingerafdruk zichtbaar te maken. Donderdag komt een politie officier die forensic scientist is geweest en kunnen we hem allerlei vragen stellen. Super interessant! Us government is tot nu toe erg makkelijk (meerkeuze toetsen dus vaak gewoon logisch nadenken ). Marketing is opzich wel leuk want me mogen meebeslissen wat we in de winkel willen en culinary arts is ook leuk. We hebben al monkey bread, brownies en oatmeal cookies gemaakt.

Yvonne heeft een keuken eiland gekocht bij Ikea waar ze drie barkrukken heeft staan. Super handig en past heel mooi in de keuken. We gebruiken het vaak voor ontbijt en avondeten omdat we toch maar met z'n tweetjes/drietjes zijn.

Afgelopen weekend zijn we naar de Ranch geweest met Annette en Jean (een andere vriendin van Yvonne): girls weekend! We hebben omhoog gewandeld langs de Amicalola Falls en daar wat gedronken. Het was echt super mooi weer.

Ik heb nu nog twee weken school en dan ga ik naar Washington DC. Ik heb daar echt super veel zin in!! We gaan op vrijdag (sst ik heb nog school haha) rijden en verblijven eerst een paar dagen bij vrienden van Yvonne in Maryland en daarna verblijven we in een appartement in DC. Yvonne's moeder komt ook.

Dit weekend ga ik zondag met andere exchange studenten gezellig naar het winkelcentrum. Lekker shoppen!

Nou dat was het voorlopig wel weer! Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen.

Groetjes, Brenda

Reacties

Reacties

fred

bedankt voor je nieuwe blog en heel veel plezier in Washington DC, maar voor die tijd spreken we je nog wel.

Miranda

Hoi Brenda,
Wij vinden het ook altijd leuk om jou verhalen te lezen hoor
Wat leuk dat je naar Washington DC gaat en wat gezellig dat je de andere studenten daar gaat ontmoeten
Weer een ervaring rijker
Fijn dat je zulk lekker weer hebt
Hier niets aan......veel regen en wind
Bedankt voor je verhaal en wij wensen jou een heel fijn weekend daar en geniet ervan
Groetjes van ons allemaal xxx

Brenda

Hee,
Bedankt voor je reactie! Het winkelen met de andere exchange studenten is niet in DC maar hier in de buurt. Ik ga met me gastgezin naar DC. Het weer is erg wisselvallig; voor morgen en overmorgen geven ze regen op en dan voor woensdag maximaal 21 graden. Maar dat kan zomaar weer veranderen.
Groetjes Brenda

Kim

Heeeii Bren!!

Wat super leuk allemaal. En wat vet dan je naar de Amicalola Falls bent geweest. Ik heb het op internet opgezocht, vet mooi!!!

Heel veel plezier in DC

Gert en Marianne

Hoi Brenda, al aan het aftellen???? Leuk om te lezen dat je allemaal leuke dingen doet, gaat doen en gedaan hebt. Stiekem nog steeds een beetje jaloers dat jij gewoon bijna een jaar in de VS bent, hihi. Wij zijn net terug van een weekje helemaal naar Drenthe haha! Maar daar was het ook heel leuk hoor!

Heel veel plezier verder!
Groetjes van ons

Brenda

Hoi Gert en Marianne,
Beetje. Niet teveel want anders duurt het zo lang.
Hahaha. Leuk dat jullie naar Drenthe zijn geweest!
Groetjes Brenda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active