brendastolwijk.reismee.nl

Laatste maand van 2015

Hee iedereen,

Het jaar is alweer bijna voorbij en december was een errug leuke maand! Na me vorige blog had ik nog twee weken school en daarna kerstvakantie.

Ookal was Sinterklaas in Nederland al voorbij 12 december vierde we het toch nog een soort van. Me ouders hadden namelijk chocoladeletters, pepernoten, kruidnoten en marsepein opgestuurd; lekker. Ook krijg ik nog wat kadootjes. Daarvoor hebben we nog lekker gewandeld in de Kennesaw Mountains.

Omdat ik hier heel erg lekker eet en niet heel de dag tv wil kijken ben ik een paar keer op de fiets naar de sportschool gegaan. Ook nog gezellig geskypt met Kim en Robin.

Afgelopen donderdag zijn Yvonne en ik naar de Buford Highway Farmers Market geweest. Het is een grote overdektemarket met vers fruit, groente en vis. Ze verkopen er ook heel veel internationale producten. De paden zijn opgedeeld in regios. Zo is er ook een Europa gangpad met wat Nederlandse dingen.

Vrijdag was het Kerst en komen Annette en Stephan. We skypen met me ouders en Gerard en openen kado's. Ik krijg een mooie ketting en armband. Voor Stephane hebben ze klompensloffen gekocht en ze moeten erg om lachen haha. Het is echt heel erg gezellig en later zegt Yvonne dat ze dat ook vond. De volgende dag wandelen in Kennesaw Mountains deze keer hebben we mooi uitzicht tot waar we wonen en Atlanta.

Verder heb ik nog de Boer Zoekt Vrouw Special gekeken met Yvonne. Haha zit je in Amerika met je gastmoeder nederlandse tv te kijken. Ook kook ik af en toe wat ik erg leuk vind. Gister heb ik bijvoorbeeld erwtensoep gemaakt.

Morgen gaan we naar de Ranch waar we tot maandag blijven. Ik heb maandag ook nog vrij en dan begint me nieuwe semester weer met nieuwe vakken dus ook nieuwe klassen. Ik heb er zin in maar het is toch ook weer beetje spannend.

Nou misschien beetje rommelige blog maar dit is ongeveer wat ik de laatste maand van 2015 heb gedaan. Ik zit (al bijna) op de helft (ligt eraan wanneer ik wegga)

Iedereen een gelukkig nieuwjaar!!

Groetjes Brenda

Reacties

Reacties

Miranda

Hoi Brenda,
Leuk weer wat van je te lezen en fijn dat je een leuke Sinterklaas en Kerst hebt gehad
Wel komisch dat je idd Nederlandse televisie daar kijkt, maar leuk toch, dan blijf je nog een beetje op de hoogte ;-)
Wij wensen jou een hele fijne jaarwisseling toe en veel plezier dit weekend op de ranch
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Groetjes van, Hans, Miranda, Kaimo en Soraya XXX

Brenda

Hoi!
Bedankt voor jullie reactie!
Dankjewel. Jullie ook een gelukkig 2016!
Groetjes Brenda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active