brendastolwijk.reismee.nl

130 dagen van huis

Hee allemaal!

Ik had dus net een heel verhaal getypt en toen was het weg... Nou ik zal het maar weer opnieuw typen dan.

Mijn vorige blog is alweer zo'n vijf weken geleden en met een niet zo stille hint schrijf ik daarom weer een nieuwe blog.

Ik heb het nog steeds erg naar me zin, ik doe leuke dingen en alles gaat lekker z'n gangetje.

Gisteren heb ik met oma en opa en oma geskypt, wat heel erg leuk was. Super om ze weer te zien na vier maanden.

Op school hadden we een keercode yellowwat inhoudt dat er een dreiging is op het schoolplein. Iedereen moest in het lokaal blijven en de deuren gingen op slot. Het bleek uiteindelijk dat iemand 911 had gesmst met een valse dreiging. Gelukkig was er dus niks aan de hand. Ook hadden we eensevere weather drill voor als er een tornado is.

Ik heb volgend semesterculinary arts, koken dus. Jee! De docent heeft me daarmee geholpen. Ik ga ook 1 keer in de maand naar een kookclubje naar school, wat erg leuk is.

Nog maar twee weken school en dan is het alweer kerstvakantie. Gisteren zijn we naar het winkelcentrum geweest om te kijken voor kado's. Wat het druk zeg. Je kan ook de kerstman ontmoeten haha.

Donderdag 26 november was het Thanksgiving, echt iets Amerikaans. Overdag hebben we de Macy's Thanksgivingday Parade gekeken en wat gekookt. 's Avonds gingen we naar vrienden/buren waar hun familie en nog meer vrienden kwamen. Iedereen had eten meegebracht en er was erg veel aangezien het huis vol was met mensen. Er was uiteraard kalkoen, zoete aardappelpuree en cranberrysaus; typisch Thanksgiving eten. Heel veel amerikanen gaan na het eten Black Friday winkelen wat er is dan erg veel sale. Wij niet, de volgende dag gingen we naar de Ranch om de cabin te verven. Het is erg mooi geworden.

Nou dat was het denk wel weer

Groetjes Brenda

Reacties

Reacties

Miranda

Hoi Brenda,
Wat leuk om weer wat van je te lezen en fijn dat je het nog steeds zo naar je zin hebt
Je maakt inderdaad echt typisch Amerikaanse dingen mee zeg en we zien leuke foto's op facebook voorbij gaan
Zo krijgen we toch nog wat van jou avontuur mee
Wij wensen jou nog maar weer een hele leuke tijd toe
Groetjes van ons allemaal

Marianne en Gert

Leuk Brenda, om je blog te lezen.

Tja, misschien moet je tijdens de culinary arts lesson een keertje boerenkool met worst, erwtensoep of hutspot maken. Kunnen ze daar een keer eten wat typisch hollands is! En jij ook weer een keer haha! Fijn om te lezen dat het goed gaat en dat je je wel vermaakt met school en vrienden. Wij wensen je alvast een hele fijne kerst en een goede jaarwisseling!

Groetjes!

Brenda

Hoi tante Miranda,
Bedankt voor je reactie! ????
Groetjes terug!

Brenda

Hee Gert en Marianne,
Dankjulliewel voor jullie reactie.
Ja dat zou leuk zijn! Het voordeel van een half-nederlandse gastmoeder is dat we dat soort dingen eten, haha. En met nieuwjaar ook oliebollen hebben.
Jullie ook alvast fijne kerst en gelukkig nieuwjaar! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active