brendastolwijk.reismee.nl

Al 95 dagen van huis

Wat gaat de tijd hard! Ik ben alweer 95 dagen van huis; ietsjes langer dan 3 maanden. Nog 7 maanden te gaan.

Het is al weer 4 weken geleden dat ik me laatste blog schreef maar ik had niet zoveel om over te schrijven; de dagen worden ook steeds gewoner.

In me laatste blog vertelde ik dat ik een man had gemaild (Mr. Snyder) en dat hij mij de emailadressen van andere exchange studenten in de regio zou sturen. Hij heeft dit helaas nog niet gedaan. Hopelijk ontvang ik snel een mail van hem.

Ik vertelde ook dat ik naar Disney on ice zou gaan met Tessa. Dat was echt heel erg leuk! Het was heel erg mooi.

Ook heb ik op zaterdag 17 oktober met andere exchange studenten van Ayusa geholpen bij een diabetis walk in Atlanta. Eerst bij een tentje geholpen met kettingen uitdelen. En daarna meegelopen met de walk. Het was erg koud dus het was wel lekker om even te lopen.

Helaas ook iets waarvan ik wel baal. Ik zat namelijk bij Mock Trial Club (je kan even googlen wat het is :P) maar dat is helaas gestopt. Om mee te doen heb je 12 leerlingen nodig; we hadden niet genoeg. Ook was het probleem dat niet iedereen altijd kwam en deed wat die moest doen. Het is namelijk wel iets waar je veel tijd in moet stoppen. Ik vond het erg interessant. Omdat het gestopt is ben ik gaan kijken of er andere leuke clubs zijn. Er is een foreign language club is wat vooral eensocial clubis. Het is 1 keer in de week en ben er afgelopen dinsdag geweest. Ik ga me denk aanmelden want het is wel leuk om iets na school te doen. Ook gaan ze 1 keer per maand uiteten met z'n allen. Verder is er een een kookclubje, het is 1 keer in de maand en dan koken ze. Dat lijkt me natuurlijk erg leuk. De volgende keer is 12 november dus daar gaan ik dan heen.

Vorig weekend zijn we naar de ranch geweest. Het was super mooi met alle herfstkleuren. Het was 5 weken geleden dat we er voor het laatst waren geweest en een rat heeft een gat gemaakt in de cabin en had onder de gootsteen een soort nest gebouwd. Het gat is nu opgevuld met metalen schuurspons materiaal en dichtgeplakt met ductape. De volgende keer gaan we het maken. We zijn naar een corn maze geweest waar ik fried oreos heb gegeten.

Gisteren was het ook Halloween. Donderdag heb ik eenpumpkin gecarved.Gisteren heb ik me verkleed als Abby: een forensic scientist van NCIS. Met Yvonne en Tony en twee buren rond een vuurtje gezeten en snoep uitgedeeld aan die kinderen die trick-or-treat doen. Leuk om Halloween hier mee te maken; het is zo groot hier.

Toch nog best lang verhaal geworden!

Groetjes Brenda

Reacties

Reacties

carla en peter

hoi Brenda, zo te lezen heb je het aardig naar je zin daar en je gaat veel op pad , dat is wel leuk want dan zie je veel van het land en hoe de mensen daar leven en wat de gebruiken zijn. lees wel dat er veel uitgegeten wordt .geniet ervan!!!!
grts carla en peter

Brenda

hee bedankt voor jullie reactie. Ja dat is inderdaad erg leuk. Hihi ja klopt. Dankjulliewel doe ik zeker!
groetjes Brenda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active