brendastolwijk.reismee.nl

Al weer 54 dagen van huis.

Het is al weer even geleden maar hier is weer een nieuwe blog!

Ik heb het hier erg naar mijn zin. Het leven hier went al een beetje.

In de afgelopen maand heb ik super veel leuke dingen gedaan. Ik ben naar me eerste football game geweest. Ik snapte niks van het spel maar het was wel leuk om de sfeer mee te maken. Ik ben naar een lampionnen optocht geweest, ik ben weer naar de ranch geweest waar ik heb paardgereden, ik ben naar een outlet mall geweest, ik heb een manicure & pedicure gehad, ik heb weer lekker gegeten en zoveel meer. En ik heb ook een dag vrij gehad: Labor day. Ik heb ook een hele lieve brief van me opa en oma gehad en tijdschriften van ooms en tantes en mama, papa en Gerard. Erg leuk! Wat wel grappig is dat Yvonne natuurlijk ook Nederlands is en daardoor anders tegen dingen aankijkt dan de typische Amerikaan. Zo moet ze ook lachen om alle commotie die hier rondom football en cheerleading. Er is op tv zelfs een kanaal dat heel de dag high school football uitzendt. En zo is hier Chick fil a, een fastfood restaurant, dicht op zondag vanwege het geloof. Wat ook anders is dan in Nederland is dat op school we hier elke dag de Pledge of Allegiance zeggen. We moeten dan onze rechterhand op de plek van ons hart leggen en dat zeggen. Op 9/11 moesten we gaan staan en hadden we een moment van stilte. Afgelopen vrijdag was het Constitution day en was me geschiedenis docent verkleed als president van vroeger. Haha ze hebben dus een dag om de grondwet te eren.

Ik heb op dit moment fall break. Lekker een weekje vrij. Daar was ik wel aan toe (wie niet). Woensdag gaan we naar Savannah en zaterdag gaan we dan weer naar huis. Ik heb er erg veel zin in. Savannah schijnt een hele mooie oude stad te zijn en ik ben erg benieuwd. We gaan daar verschillende dingen doen waaronder een tour, naar het strand en naar een restaurant wat bekent staat om z'n krab. Vandaag ben ik alleen thuis en heb ik een lekker relax dagje.

Ik geniet erg van wat ik allemaal meemaak en vind het echt super leuk!

Bedankt voor het lezen,

Brenda

Reacties

Reacties

Miranda

Hoi Brenda,
Bedankt voor je verslag!
Leuk om te lezen dat je zo veel leuke dingen doet en dat je het naar je zin hebt
Geniet van je vrije weekje en veel plezier in Savannah
Groetjes van ons allemaal

Jose

Leuke blog!
Wanneer was die constitution day?
Groetjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active