brendastolwijk.reismee.nl

Eerste paar dagen!

Hee allemaal!!

Zaterdag:

Nadat we zijn aangekomen bij het huis pak ik me spullen uit. We besluiten om naar de R Ranch te gaan. Daar zijn vrienden van ze die ze lang niet meer gezien hebben. Ik was wel erg moe maar goed. We pakten onze spullen en reden er naar toe. Onderweg stopten nog bij Walmart. Een hele grote winkel waar je echt van alles kunt kopen. Kleding, eten, drinken, fietsen, gereedschap, knutselspullen echt allerlei dingen. Aangekomen op de R Ranch gaan we zwemmen met vrienden van Yvonne & Tessa. Het was haar beste vriendin met vriend, ouders en 2 van de 3 kinderen en de vriendin van 1 van hun. Erg gezellig! Daarna barbequen we bij het zwembad. Na het eten maken we nog een vuurtje en maken we smores. Hmmm smores zijn erg lekker!! De R Ranch en de omgeving daar is echt heel erg mooi. Aangezien ik heel erg mooi ben gaan we daarna slapen. Tessa en ik slapen beneden en Yvonne slaapt boven.

Zondag:

Terwijl Tessa naar de paarden is slaap ik nog even verder. Ik word wakker gemaakt door Yvonne om te gaan ontbijten met de vrienden. We gaan naar Turners Cafe waar ik kennis maak met ' real southern hospitality'. De ouders en een van de zoons met zijn vriendin zijn er. Yvonne's beste vriendin met haar vriend en jongste zoon zijn er niet. Ze zijn op het vliegveld. Die zoon woont in California dus die gaat naar huis. Het was erg gezellig en lekker. Yvonne, Tessa en Ik rijden daarna naar Dicks Creek Falls. Een klein watervalletje. Heel erg mooi! Terug op de Ranch pakken we onze spullen en kijken nog even bij de paarden. Daarna gaan we naar huis. Ik kijk wat tv en we eten een salade met costco kip. Lekker! 's Avonds hebben we een film gekeken.

Maandag:

De school is begonnen maar helaas kan ik nog niet beginnen. Er moeten eerst nog dingen worden geregeld. In de ochtend doe ik een health check. Gelukkig is alles in orde. Daarna koop ik een amerikaans sim zodat ik een us nummer heb, Daarna gaan we naar de school om papieren in te vullen. Dan rijden we naar huis en lunchen Yvonne en ik. Dan gaan we naar iemand om een engels test te doen. De man is erg onder de indruk van mijn engels zo dat is mooi. Terug thuis eten we wat en update ik deze blog.

Ik kan helaas dinsdag nog niet naar school dat zal woensdag worden. Morgen doe ik dan niks in huis...

Groetjes, Brenda

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active