brendastolwijk.reismee.nl

Gastgezin!!

Jee eindelijk na 6 maanden op de site te hebben gestaan heb ik een gastgezin!!

In de whatsappgroep werd het gezegd en de volgende dag werd ik gebeld door travelactive, Helaas zat ik net in de metro in Barcelona dus ik zou ze later even terug bellen. Even later gingen we ergens wat drinken en belde ik naar travelactive.

ik kom in een gastgezin met een moeder en haar dochter. De moeder heet Yvonne en is 47 jaar, de dochter heet Tessa en is 17 jaar. Ze hebben 2 honden (Lucy en Tinkerbell) en een kat die meestal buiten is (Poekie). De vrouw is zelf op gegroeid in Nederland en ze hebben er erg veel zin in om te hosten. Ze wonen in het plaatsje Marietta in de staat Georgia. Het plaatsje heet zo'n 55000 inwoners. Ze hebben een heel mooi huis in een leuke buurt. In het weekend houden ze ervan om naar hun cabin in de bergen te gaan en te wandelen, vissen en paardrijden. Tessa houdt van theater en zit in de drama club op school. De school heet Sprayberry High School en is erg groot. Ze hebben veel verschillende vakken, sporten en clubs.

Ik heb er erg veel zin in!!

Nu is het alleen de vraag of mijn visum wel op tijd komt. Ik heb vrijdag 24 juli de afspraak en woensdag ochtend vertrekt het vliegtuig al. Het duurt 3-5 werkdagen voor dat je je visum ontvangt.

Groetjes, Brenda

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active