brendastolwijk.reismee.nl

Het begin

Hallo!

Ik ga het schooljaar 2015/2016 een high school jaar doen in Amerika. En met deze blog wil je jullie daarvan op de hoogte houden. Ik zal beginnen bij het begin.

Vorig jaar ben ik een keer naar een infobijeenkomst geweest van Travelactive in Arnhem. Het leek me vanaf dat moment al super leuk, maar ik was nog niet zeker. En daarom ging ik 6 september weer, dit keer in Utrecht. Nu was ik wel zeker en de volgende dag heb ik gelijk mijn aanmeldingsformulier gefaxt. 9 september kreeg ik een mailtje van het Travel Active High School team met allerlei informatie en dat ik een heel groot aanmeldingspakket moest inleveren. Ik zou ergens in oktober dan een interview en toets hebben, maar op 13 september kwam er al een plekje vrij dus ging ik die zaterdag. De toets was niet moeilijk, maar het interview was wel wat lastiger. Nou ja, ik heb het overleefd en ik ging vlug aan de slag met mijn application (het grote aanmeldingspakket). 19 oktober heb ik het opgestuurd naar Travel Active en 4 december kreeg ik een mailtje dat het naar Amerika is verstuurd. Ze hebben het in de tussentijd twee keer gecontroleerd. In Amerika gaat iemand het nog een keer controleren en als het dan goed is komt het op de site van de Amerikaanse partnerorganisatie te staan. Het kan wel enkele weken duren, dus ik wacht af!

Dit is dus wat er tot nu toe is gebeurd en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Groetjes, Brenda Stolwijk

Reacties

Reacties

Luna

Hey
Ik was er ook bij 13 september! Ik sta ondertussen al bijna twee maanden op de Ayusa site en ik wordt GEK van het wachten haha. Misschien vind je het leuk om mijn blog te lezen: lunavansoest.reismee.nl ! Ik sta iniedergeval in jou maillijst :)

Groetjes

Diede Joosten

Hey!! Ik ben ook van plan om 2015/2016 naar Amerika te vertrekken. Ik heb binnenkort mijn interview..spannend!! Misschien is het leuk om eens keer te praten ofzo, want zijn weinig mensen die ook mijn spanning enzo begrijpen! Lijkt me leuk!! Laat maar weten, Groetjes Diede

Luna

hey! Misschien kunnen we een keer nummers uitwisselen ofzo, ik ben laatst ook al iemand tegengekomen die in 2015/2016 gaat en van haar heb ik ook al der nummer! Ik zou het wel leuk vinden om een soort groep te maken om elkaar een beetje op de hoogte te houden enzo!:)
Laat maar weten wat jullie leuk zouden vinden
Groetjes

Diede Joosten

Lijkt me leuk! Uhm, zou ik dan misschien je e-mail mogen hebben of facebook ofzo? Kan ik je me nummer sturen, omdat die anders hier zo openbaar blijft staan.

Groetjes!!!

Luna

hey, mn email is lunavsoest@live.com en op faceboek zou je me gewoon op luna van soest kunnen zoeken, volgends mij zijn daar niet zo veel van die ook berichtjes hebben over Amerika, maar als je sowiso een emailtje stuurt met je nummer app ik je even en dan heb jij meteen mijn nummer!

Luna

facebook ***

Brenda

Ja lijkt mij ook leuk om een whatsapp groep ofzo te maken. Je kan me op Facebook gewoon vinden bij Brenda Stolwijk!
Groetjes

Luna

Dan zoek ik jou op op facebook! En dan in een priveberichtje even nummers uitwisselen ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active