brendastolwijk.reismee.nl

52 dagen van semester gehad nog 58 te gaan!

Hallo allemaal,

Inmiddels zit ik ongeveer op de helft en mijn eerste toetsen zitten erop. Volgens mij heb ik mijn toetsen wel gehaald maar niet met hoge cijfers. Ik zal weer vertellen wat ik sinds mijn laatste blog heb gedaan. De tijd gaat snel wat een goed teken is denk. Ik ga elke dinsdag naar een internationale club in een cafe en vorige week heb ik erwtensoep gemaakt. Smaakte erg goed! (al zeg ik zelf hiHI)

Ondertussen heb ik het National Palace Museum bezocht en Myeongdong. Myeongdong is een erg leuke wijk met streetfood, leuke cafes en winkels.

Het eerste weekend ben ik met een toerorganisatie naar Jeolla regio geweest met 8 andere meiden van de dorm. Dat was erg leuk en gezellig.

Ook ben ik naar Yeouido en Seokchon lake geweest om kersenbloesem te kijken. Erg mooi, maar helaas al weer over. Ik ben nog naar een museum geweest met een Koreaans meisje en we gaan vaker afspreken. Erg leuk om behalve internationale vrienden ook een Koreaanse te leren kennen. Dat weekend heeft BTS een nieuwe cd gelancheerd met een videoclip op YouTube. Een vriendin is een hele grote fan dus die avond gingen we samen videos ervan kijken. Ze hebben in 24 uur 74.6 miljoen kijkers wat een nieuw record is. Ze ijn dus heel popular.

Laatste weekend ben ik naar een workshop over soja saus geweest. Erg interessant en we hebben allerlei soorten soja saus geproeft.

Vanavond ga ik naar Hongdae, een andere leuke wijk. Beetje winkelen, eten en wat drinken. En morgen met die vriendin die BTS fan is om een glimps van BTS op te vangen bij een signering.

Verder heb ik aankomend weekend een tripje naar Gangwon regio gepland met een organisatie met 3 andere meiden uit de dorm. Ben benieuwd!

Al met al gaat het goed en ik heb het nog steeds erg naar mijn zin.

Als jullie iets willen weten laat het me weten.

Groetjes, Brenda

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active