brendastolwijk.reismee.nl

277 dagen gehad, nog 34 te gaan

Jeetje wat gaat de tijd hard zeg! Nog een maand en een paar dagen en dan ben ik weer thuis.

Ondertussen heb ik weer wat leuke dingen gedaan. Zo had ik een weekje vakantie. Ik heb toen een paar nachtjes bij Annette en Stephane gelogeerd terwijl Tessa en Yvonne naar de Ranch gingen. Met Annette even naar een kunstfestival geweest maar het waaide zo hard dat we ergens anders heen gingen. Ook kwam eindelijk het pakketje van mama en papa binnen, na anderhalve maand. Verder is het hier al erg warm; 25 graden en benauwd. 23 april zijn we nog een nachtje naar de Ranch geweest en hebben we zondag gevist.

Gisteravond heb ik dan iets typisch Amerikaans meegemaakt namelijk PROM! De voorbereidingen begonnen al 's middags met een manicure en pedicure. Dan naar de kapper om Tessa's en mijn haar te laten doen. Daarna thuis me jurk aandoen en make-up doen. Dan naar Marietta Square waar Tessa, haar date en een vriend van haar komen. We maken daar foto's en eten dan met z'n viertjes lekker sushi. Dan gaan we naar Prom, het in de Stave Room in Atlanta. De zaal is ingericht met een safari thema. Er is een photo booth, er zijn hapjes en er is een dj. Het duurt maar tot 23 uur en daarna gaan we gezellig met z'n viertjes bowlen. Het was een erg leuke en gezellige avond. Ik heb het erg naar me zin gehad.

Nu nog 3,5 week school en dan komen mama, papa en Gerard al. Heel erg veel zin in natuurlijk. Ik ga nog lekker van me tijd hier genieten. Ik ga o.a. nog naar Six Flags met de andere exchange studenten, waar ik heel veel zin in heb.

Groetjes Brenda

Reacties

Reacties

Marianne en Gert

Hoi Brenda,

Ja de tijd gaat inderdaad snel. Het was leuk de foto's te zien van de Prom. Je zag er echt hartstikke goed uit! Leuke date had jij trouwens! Is het nog wat geworden?

We zijn wel jaloers op het weer daar, want hier is het tot nu toe alleen maar te fris voor de tijd van het jaar en veels te veel regen.

Nog even genieten van alle leuke dingen daar voordat je weer naar huis komt.

Groetjes van ons!

Brenda

Hee!
Bedankt. Haha dat was niet mijn date. Dat was een vriend van Tessa. Maar toevallig hadden we dezelfde kleur aan.
25 graden klinkt lekker maar niet met een hele hoge luchtvochtigheid... Maar het weer bij jullie klinkt ook niet echt lekker.
Ind! Groetjes

Miranda

Hoi Brenda,

Wat zag je er inderdaad mooi uit zeg in je mooie jurk
Leuk te zien
Wat gaat het schooljaar alweer snel zeg en nog even en je komt weer naar huis
Geniet nog even van de laatste weken en van het mooie weer
Wij wensen jou een hele fijne tijd met papa, mama en Gerard in Amerika en we zien je weer in Nederland xxx

Groetjes van ons allemaal

Brenda

Dankje! Ik ga er zeker nog even van genieten.
Dankjulliewel!
Tot over een maand in Nederland!
Groetjes Brenda

Ruud & Monique

Hoi Brenda,
Wat is het snel gegaan. Het is bijna tijd om weer naar Nederland te gaan.
Hebben wij wat gemist, de foto's van de Prom, ik kon ze niet vinden ? We zijn wel nieuwsgierig hoe je eruit zag!
Nog heel veel plezier deze laatste dagen ...... en dan komt je familie. Leuk hoor om hun te laten zien waar je de afgelopen 10 maanden hebt vertoeft. We hopen dat jullie mooi weer hebben en de tijd voldoende is om ze alles te laten zien.
We zijn benieuwd naar je verhalen.
Neem je een beetje mooi weer mee naar Nederland ;-).
Lieve groeten Ruud en Monique

Brenda

De foto's van Prom staan op facebook... Ik zal kijken of ik ze hierop kan zetten.
Dankjewel. Ik heb er heel veel zin in.
Op dit moment regent het hier... Maar hopelijk is het volgende week mooi.
Tot snel!
Groethes Brenda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active